Ga direct naar: Zoeken | Hoofdmenu | Snelkoppelingen
U bevindt zich hier: Home › Ik ben huurder › Hoe weet ik of een reparatie spoedeisend is?
De volgende zaken zijn in ieder geval spoedeisend:
- Ernstige waterlekkage
- Gaslekkage
- Geen verwarming in de winter
- Ruitbreuk (mits u hiervoor bij ons verzekerd bent)
- Inbraakschade, waardoor u uw woning niet meer kunt afsluiten
- Algehele elektrastoringen
- Liftstoringen
U kunt ons telefonisch bereiken
Een spoedeisende reparatie kunt u melden via ons telefoonnummer 0800 - 0317.
Buiten kantoortijden
Buiten kantoortijden wordt u automatisch doorverbonden met de meldkamer. Zij zorgen ervoor dat uw melding op de juiste manier wordt afgehandeld.
Ik wil meer informatie over huurtoeslag. Waar kan ik die vinden?...
Hoe kan ik huurtoeslag aanvragen?...
Ik moet huurtoeslag terugbetalen. Hoe doe ik dat?...
Ik heb recht op huurtoeslag, wie ontvangt die? Ik of de Woningstichting?...
Mijn huur wordt maandelijks betaald door de gemeente Wageningen en toch zie ik in het overzicht dat ik een huurachterstand heb. Hoe kan dit?...