Ga direct naar: Zoeken | Hoofdmenu | Snelkoppelingen
U bevindt zich hier: Home › Ik ben huurder › Vraag, compliment of klacht
Heeft u een vraag, compliment of klacht? Laat het ons dan weten! Zo kunnen we onze dienstverlening (blijven) verbeteren.
Vraag?
Heeft u een vraag aan ons? Vul dan ons contactformulier in. Geef duidelijk aan waar uw vraag over gaat en hoe wij het beste met u in contact kunnen komen. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.
Overlast
Heeft u overlast van buurtbewoners of van anderen?
Over onze dienstverlening of medewerkers
Huurcommissie
Heeft u klachten over de huurprijs, het onderhoud van de woning of de servicekosten? Dan kunt u terecht bij de Huurcommissie.
Geschillencommissie
Als het ons niet lukt om samen met u tot een oplossing te komen over uw klacht dan spreken we van een geschil. U kunt uw geschil indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie.