Vraag, compliment of klacht

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurder Vraag, compliment of klacht

Deel deze pagina op

Vraag, compliment of klacht

Heeft u een vraag, compliment of klacht? Laat het ons dan weten! Zo kunnen we onze dienstverlening (blijven) verbeteren.

Vraag?
Heeft u een vraag aan ons? Vul dan ons contactformulier in. Geef duidelijk aan waar uw vraag over gaat en hoe wij het beste met u in contact kunnen komen. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

Overlast
Heeft u overlast van buurtbewoners of van anderen?

Over onze dienstverlening of medewerkers

Dagelijks hebben onze medewerkers contacten met klanten. En al doen we nog zo ons best iedereen goed te helpen, toch kan er wel eens iets mis gaan.

Woonfraude
Wij staan voor een eerlijke woonruimteverdeling en zijn actief om woonfraude tegen te gaan. Er is sprake van woonfraude als de woning:
  • geheel of gedeeltelijk wordt doorverhuurd zonder onze toestemming
  • geruild wordt zonder onze toestemming
  • niet als woning gebruikt wordt (maar bijvoorbeeld als bedrijfspand of voor hennepteelt)

Huurcommissie
Heeft u klachten over de huurprijs, het onderhoud van de woning of de servicekosten? Dan kunt u  terecht bij de Huurcommissie.

Geschillencommissie
Als het ons niet lukt om samen met u tot een oplossing te komen over uw klacht dan spreken we van een geschil. U kunt uw geschil indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie.