Ga direct naar: Zoeken | Hoofdmenu | Snelkoppelingen
U bevindt zich hier: Home › Ik ben huurder › Vraag, compliment of klacht › Compliment of klacht
Heeft u een compliment of een klacht? Laat het ons dan weten! Zo kunnen we onze dienstverlening (blijven) verbeteren.
Ik wil een compliment geven
Dat horen we natuurlijk graag! Klik hier voor het formulier Compliment of klacht.
Ik heb een klacht
Afhankelijk van het onderwerp van uw klacht kunt u hieronder een keuze maken.
Uw klacht over | Informatie & link |
Dienstverlening | We doen ons best iedereen goed van dienst te zijn, toch kan er wel eens iets mis gaan. Klik hier voor het formulier Compliment of klacht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op (op werkdagen binnen 24 uur). Wij doen ons best om uw klacht binnen tien werkdagen op te lossen. |
Geschil (als een klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost) |
Als het ons niet lukt om samen met u tot een oplossing te komen over uw klacht dan spreken we van een geschil. U kunt uw geschil indienen bij de Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied en omstreken. |
Huurprijs/ onderhoud/ servicekosten | Heeft u klachten over de huurprijs, het onderhoud van de woning of de servicekosten? Deze klacht dient u in bij de Huurcommissie. |
|
|
Overlast |
Heeft u (over)last van buurtbewoners of van andere zaken in uw buurt? Ga naar de pagina overlast, hier leest u wat u kunt doen.
|
Woonfraude |
Lees op de pagina woonfraude, wat woonfraude is en hoe u dit kunt melden. |